AlterEgo

           
           
           
           
           
            
           
            
             
                     
           

Yes säger jag bara, och fy faraoo vad jag har jobbat hårt idag. Men nu har jag nog åtminstone tillräckligt för att visa upp tidningen på Tisdag. Men jag tror att jag ska försöka göra lite till på tidningen om jag hinner. 

Nu ska vi snart gå bort till Nettans mamma och pappa, Nettan ska tatuera sin mamma :) Imorgon ska jag fotografera lite djur och även skriva en rapport om tidningen samt även träna på till mitt Naturkunskapsprov.

Ha en toppen bäst lördagskväll!

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Tusan så snygg tidning du gjort! Herre jösses, vilken kanonjobb!



sv: Du borde verkligen testa Gräddnougat! Jag håller med dig, gräddnougaten är den godaste i Paradis- och Aladdinaskarna. :D



Det tycker jag du ska! Man ska testa det man känner för tycker jag. :)



Tack så mycket!



Ha en kanonsöndag du med!

2010-05-23 | 18:28:37
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback