En paus i mitt upp-packande

          
          
            
           
          
Har precis kopplat in min stationära dator så jag passade på att slänga in ett inlägg när jag ändå satte på lite musik. Titta vilken otroligt söt lekmatta jag köpte idag, det är väll klart Ellieybus ska få det bästa. Plus att jag inköpte både kattmjölk godis och den godaste maten hon älskar (det köpte jag dock igår). Och titta bara på bilderna hon tycker om sin fina lilla lekmatta, haha det trodde jag faktiskt inte.

Nej nu ska jag återgå till min packning, haha det är det värsta. Att packa upp efter att man varit borta ett tag, ska även hinna med att springa runt lite fort med dammsugaren innan älskling kommer hem.
Gissa om någon är glad att hon kommer hem ikväll? YES!

Ha en fin lördag!

Kommentarer
jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se säger:

Tack och sött :D

2010-05-08 | 17:11:04
Bloggadress: http://jasmingz.blogg.se/
ERICAPERZZON säger:

Vilken söt kisse:) Klart kissen ska ha det bästa;)



Svar: Det fungerar på salongen, kan bli lite långtråkigt ibland men det går:)



/E

2010-05-08 | 17:18:45
Bloggadress: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback