stirra sig blind på saker man vet inte kommer att hända

             
Jag är lite off idag, kändes som en dålig dag redan på morgonen och förlåt att jag är som jag är. Jag har bara inte orken och kraften att göra allt som borde göras, jag vet inte varför och jag vet tyvärr inte vart jag ska få den kraften ifrån heller.


Jag vill bara att allting ska vara bra, eller nej inte bra. utan helt perfekt.
Att få ha det precis så man hade tänkt sig, det är vad jag vill just nu.


Nej nu ska jag skärpa till mig och gå ut och hjälpa älskling med tacosen, det ska bli gott med lite mat efter allt som hänt idag. Imorgon är det tandläkaren som gäller, tror jag. Därefter får jag se om jag orkar med skolan, annars får det bli en ta igen dag.

Hoppas ni haft en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback