idag gäller det att kämpa på som aldrig förr

Idag är det lördag och igår fick jag ingenting gjort alls, men idag ska jag arbeta så det blöder i fingrarna. Haha nej så allvarligt är det kanske inte, men mitt mål är att få gjort färdigt tidningen plus mitt Na projekt idag. Och imorgon ska jag ha tiden till fotouppgiften samt läsa på till Na-provet.

Förlåt för att jag inte svarat på kommentarer på evigheter, ska ta tag i det så fort jag har gjort färdigt allt som ska bli färdigt, det är rätt så mycket i skolan nu den sista veckan och allt.

igårkväll sov vi ute på balkongen det var mysigt ^^
          
          
         
          
          
Ha en toppen Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback