just nu försöker jag så gott jag kan att bara leva mitt liv

Jävlar säger jag bara, dagarna rullar vidare och nu är det inte alls många dagar kvar i skolan. Och för varje dag som går blir det bara slappar och slappare. Men imorgon ska jag redovisa lite allt möjligt för min fotolärare. Det känns skönt och det känns som att jag är den enda seriösa i klassen nu i slutspurten. Lite tråkigt dock!

Men Hey vad gör man inte för bra betyg ;)

Nu ska jag fixa en extra sak till Naturkunskapen samt trixa lite med en bilduppgift jag ska avsluta min bildkurs med. Annars känns det inte som att det är mycket mer att göra i skolan faktiskt.

            
                   
           
          
                                   vart har du försvunnit? </3

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Snart är det verkligen slut, det märks av bland kurserna man läser. Det kommer inte nytt, nu lämnas liksom det sista in, inget annat påbörjas. Galet!



Din färg på ditt hår är tusan oslagbar. JÖSSES, vilken kanonröd färg det där är. Jag har länge (vid tidigare tillfällen) försökt få sån där röd men har aldrig klarat det.

2010-05-25 | 19:04:59
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback