jag önskar jag kunde få dig lycklig

          

Sitter just nu här nyduschad och försöker komma på ett motiv eller text till en tröja. Men det är svårare än vad jag trodde. Har inga idéer alls just nu så jag får helt enkelt försöka mig på det imorgon bitti fram tills jag ska iväg till praktiken.

Oj oj oj va pengar jag tjänade in från gårdagen, det var redigt lyckat och många fler hundralappar än vad jag trodde att jag skulle få.

Är faktiskt ganska så trött så jag ska nog slå på tv.n och somna när jag somnar. För jag är lite vissen just nu så jag orkar inte sitta här heller.
Här försöker man, men för vad?.. men jag ska inte ge upp utan fortsätta försöka..
Jag längtar tills på lördag.

Dagens väder kan vi förövrigt skippa tills imorgon, inget regn så långt ögat kan nå. Tack? :)

Kommentarer
ABSSOLUTAARNELA säger:

okej :D

hur mår du? :D

2010-05-04 | 21:43:23
Bloggadress: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback