snart smäller det

           
           
 
  

Jag har förövrigt fått tillbaks min studentmössa, hämtade den idag med mamma.
Den var ju lite fel innan. Dock är det en sak som fortfarande är fel. Men jag hinner inte skicka tillbaks den.Jag är nöjd en då och det var bara en mindre sak som inte har så stor betydelse i sig. Ja nu ska jag bara invänta den stora dagen!

Så jävla skönt det ska bli att äntligen ta studenten, ett år försent men what ever.
Jag tycker om min klass så jag ångrar inte att jag bytte till denna.

haha nej nu blir det inga mer inlägg för idag,
för resten av kvällen ska jag tillbringa med älsk.

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Snygg mössa! :D Vad är det som fortfarande är fel på den?



sv: Tack, det ska jag! Hoppas du får en fortsatt bra kväll, du med!

2010-05-08 | 19:04:27
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Pam :) säger:

åh vad kul! :D

sv: heh jo det är det ju!

förlåt för sent svar!

2010-05-08 | 21:06:28
Bloggadress: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback