drömma kan man ju alltid göra

Fick hem två paket igår som jag tänkte visa nu.
Första paketet innehöll leggings och solglasögon från H&M andra paketet innehöll leopardskosnören, halsband med kamera och armband med rosett. Hello Kitty mobilsettet fick jag av mamma ♥

Så nu har jag verkligen fullbordat outfiten till studenten, klänning, skor, leggings, armband och halsband + mössan. Ska göra mig iordning lite snabbt nu för sen ska vi iväg och storhandla därefter blir det att tvätta.
Ha en kalasbra söndag!



                              

                               

Kommentarer
mmautildah säger:

SNYGGA SAKER :D , gilla hellokittysakerna :D

2010-05-09 | 10:07:05
Bloggadress: http://mmautildah.blogg.se/
jonna säger:

Åh va fina saker längtar till skolavslutningen så man får använda sina fina kläder ! ^^

gratis till din student ! :) <3 hoppas att du får mycket fina och kuliga saker ! :) ses senare hoppas jag :)

2010-05-09 | 13:19:03
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på studenten, orkar i alla fall inte köpa något nytt, är för snål för det. :P



sv: Jag brukar vara bra på att lockas med mat i bloggen. ;)



Ah okej, då förstår jag! Ja det är tur att det inte är något fel som syns så där jättetydligt i alla fall.



Ha en bra dag!

2010-05-10 | 15:36:17
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback