Don't make the mistakes I've made


Idag har det varit skola hela dagen lång och när jag kommer hem  är det ett rent helvete innanför dörren, nåja nu har jag lärt mig en läxa för livet. Ingen lilleman i vardagsrummet medans Sofie är borta. Snart när Nettan slutat på körskolan tänkte jag gå förbi där borta för att spela in ett radioinslag som ska spelas upp i skolan imorgon. Har haft en skit kul dag i skolan förövrigt. Med bara en massa radio hela tiden.

Jag och Malin har skrattat som aldrig förr över vårat fåniga radioinslag om solsemestrar. Haha!
Tog om klipp efter klipp efter klipp, glömde vad vi skulle säga, fick skrattanfall fick göra om och om och om. Haha ja ungefär så såg det ut. Men jaa en riktigt trevlig dag med mycket fånigheter och skratt.

På vägen hem köpte jag med mig pepparkakor och ett par leggings jag blev förtjust i sådär i stunden. Dom på bilden över såklart. Nej nu ska jag göra mig beredd på att gå när som :)

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
jenny - ROSEETTENS ♥ säger:

FRÄCKA TIGHTS :)

2010-11-29 | 21:59:06
Bloggadress: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback