för många gånger nu


Hey och sorry för extremt dålig uppdatering, men med en dator som inte funkar och en mobil som inte vill sätta in bilder i inläggen har gjort att jag avstått från att skriva under denna vecka som gått. Men nu när jag sitter här och bara väntar på att morgondagen ska komma kan jag inte hålla mig längre. Jag skriver trots att det blir ett tråkigt inlägg med bara en massa text. 
 
Imorgon blir det hemfärd för min och lillemans del, vilket ska bli otroligt skönt. Hem ljuva hem, jag har haft det bra här nere men det är alltid lika skönt när man åker hem till sitt egna 'hem'. Nu ikväll hade jag tänkt att se på idol med resten av familjen, fast först blir det nog en åktur med mamma till A-rum.

Nej nu har jag inte mycket mer att skriva, skriver mer imorgon istället då jag kommer hem till Motala igen.
Ha en toppen bra fredagskväll nu!

Kommentarer
ERICAPERZZON säger:

Vilken gillar du i idol då?:)



Svar: Haha samma här, regn och lera är inte roligt!:P



Jag har inte hunnit med bloggen på sista tiden men har iaf haft det helt okej trots plugg;P



/E

2010-11-07 | 20:57:31
Bloggadress: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback