snart är julen är

Första advent idag och jag har inte ens hunnit plocka upp alla julgrejer och ännu värre inte ens ljusstaken, så idag blir det att fixa fram allt julpynt som ligger och skrammlar i en kartong och jag ska även åka ner till stan på julskyltning med några klasskompisar, ska bli trevligt. Och jag kan bara säg OJ så mycket snö det faller från backen idag, riktigt snöstorm faktiskt. Så nu tror jag att det är dax att börja göra sig iordning.


När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
då gläds vi åter alla att fira få advent.

Kan ju också säga sorry för seg och tråkig uppdatering den senaste veckan, men från och med imorgon blir det ändring på det igen. Har ju haft tema vecka hela förra veckan och det tog rätt mycket tid från övrig tid.


Kommentarer
Nettan säger:

Jasså så det fallen snö FRÅN BACKEN ;) HAHA konstig värld om det faller från backen :P thihi.

Hoppas du har en super bra dag. snart har jag min sista lektion, vilket känns otroligt skönt. Ska hem och träna på terminsprovet sen, eller nej förresten jag ska bju till körskolan -.-

2010-11-29 | 13:04:28
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback