hej då kära ägodel, ses snart igen


Jaha idag blir det att lämna in min kära telefon för reparation. Känns jobbigt då jag inte kommer att få tillbaks den på några veckor och får använda mig utav en riktigt old telefon under tiden. Men nåja.
Då har jag åtminstone något att se fram emot, en fräsh och fungerande telefon. förhoppningsvis.

Så nu blir det att åka bil bort till posten, för i det här vädret går inte att gå om man inte vill se ut som hej kom och hjälp mig när man är framme. Det snöar inte lite, men John-john älskar det, han hoppar och skuttar runt bland alla höga snödrivor i sin snygga vinterjacka :)

Köpte min första julklapp idag också *stolt*
Jag längtar tills julköpen börjar på riktigt, det är det absolut roligaste. Ja förutom att öppna julklapparna på julafton såklart. Nej nu måste jag ta på mig.

Bye bye.

Kommentarer
wilmaaa säger:

men härligt!



gjort idag?

2010-11-09 | 19:26:44
Bloggadress: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback