tror att detta kan bli en super bra dag

Känner mig rätt glad idag, fast jag kan inte sätta fingret på exakt vad det är som gör mig glad. Men så länge glädjen håller i sig är jag nöjd.

Just nu sitter jag på skolans datorer och mest bara segar, vi håller på med våra artiklar som ska upp i våran skoltidning BonaSignalen och jag känner mig färdig med min text. Så jag sitter just nu och bara fördriver tiden på internet. Antar att jag kan åka hem om jag vill för dagen, men jag väntar några minuter till.

utklipp från våran skoltidning

Ja när jag kommer hem blir det väl som i vanlig ordning en promenad med lillemannen, vilket nuförtiden mest bara känns skönt. Då han faktiskt oftast lyssnar på mig. Ibland går det inte riktigt som jag vill men jag tror att han börjar lära sig.

Sedan tänkte jag snabbt ta bussen iväg till Ica Maxi och Willys för att inhandla lite mat och mer kan jag inte säga ifall nettan läser detta innan jag är hemma igen. Men jag håller uppe för en överaskning!

och sist hoppas jag verkligen att dagen går som JAG vill, eller som jag försöker planera. Nu har jag inte så mycket mer att säga.

Ha en toppen bra Onsdag!

Kommentarer
Henric säger:

Sv: jo vi saknar dej med , kom ner nu ! kram

2010-10-06 | 15:44:19
Bloggadress: http://henricsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback