ingenting ska någonsin få skilja oss åt

                

Sitter här i min ensamhet, eller jag har ju lilleman hos mig såklart.
Nettan är på körskolan och jag sitter just nu och bara väntar på att hon ska komma hit, för jag har redan städat, diskat, dammsugit, färgat håret, noppat ögonbrynen, duschat, sytt kuddarna och målat naglarna..

Det finns helt enkelt inget mer att göra här hemma, allt är fint rent och fräscht. Hoppas att Nettan snart kommer för jag börjar bli uttråkad fast ska väl snart ut med john-john på en promenad föresten. Därefter blir det nog fimtittande resten av kvällen och vem vet något gott kanske det också blir att smaska på.

Saknar min ala familja, jag känner mig inte hel utan er
jag behöver er mer än ni någonsin kan ana. 

Vi har delat tårar,
men ännu flera skratt.
För vi har alltid lurat varandra att le genom gråten.

Jag ska alltid stötta er,
och ni kommer aldrig vara ensamma.
För det är ju det storasystrar finns till för.

Jag kommer alltid älska er,
på det sätt som bara en syster kan.
För ni kommer alltid vara världens bästa syskon.
Försvinn inte från mig.

puss o kram
skumbanan.

Kommentarer
Ämli säger:

<33

I miss you sister<3!

2010-10-12 | 21:05:05
Bloggadress: http://instangdflikka.blogg.se/
- Alexandra! säger:

sv: Tack så jättemycket! :D

2010-10-13 | 18:49:02
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Anonym säger:

saknar dej med syster, och vi ska hålla ihop, iaf nu när en av hos försvinner.

2010-10-14 | 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback