the last airbender

               


The Last Airbender

The Last Airbender är baserad på en tecknad serie som går/gick på Nickelodeon 'Avatar', Som handlar om en annan tid där världen är uppdelad i fyra nationer: Vatten, Jord, Luft och Eld. I varje nation finns en orden av mästare som kan behandla sitt element. De kallar sig Vattenbändare, Jordbändare, Luftbändare och Eldsbändare. Men endast en kan bemästra alla fyra element: Avataren. När Eldnationen hotar den övriga världen står hoppet till denne. Men först måste han lägga sitt oansvariga leverne åt sidan. källa: wikipedia/filmsida.

Tycker personligen att den filmen var riktigt bra. Dock kanske det handlar mycket om att jag kunde relatera mycket ifrån serien annars kanske jag inte hade tyckt den var lika bra. Men helt klart värd att se om man gillar fantasyfilmer överlag. Detta är 1 film av 3 stycken så jag längtar tills jag får se fortsättningen helt klart.
  





Se den ;)


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Jag har hört tvärtom - att dem som gillar serien inte alls tycker filmen är bra. Skumt det där tycker jag man smaken är ju som baken. :) Jag såg den igår, tyckte den var helt okej faktiskt och jag har inte sett så jättemycket av serien.



sv: Tack så jättemycket! :D

2010-10-17 | 17:42:52
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Rozanne säger:

Jag har sett båda och själv så tycker jag serien var bäst! <3

2010-11-09 | 00:09:52
Bloggadress: http://lakrrits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback