trots alla dina hjärtan tror jag inte på kärleken


Idag på vegetariska matlagningen åt vi något som förvånade mig något otroligt, jag tyckte det smakade jävligt gott. Dock var det inte vegetariska sambusa vi åt utan vi åt med köttfärs i, men oj vad goda dom var.
Ja skolan slutade ännu tidigare än vad jag trodde faktiskt, då läraren mådde lite dåligt redan från början bestämde hon sig för att senare åka hem och ja då slutade vi i princip en timme tidigare.

Därefter gick jag, Nettan och Jerry bort till Ica-Maxi området och gick in på det nyöppnade Karlsson affären, vi bjöds på tårta och festis och spenderade lite tid där inne i affären. Blev inte så mycket handlat då affären var dåligare än förväntat tråkigt nog.  Liten lokal och inte det allra bästa som SKA finnas på karlsson, som åtminsone finns på alla andra sånna butiker runt om i landet. Men annars var det bara massa plus på att vi får lite nya affärer, mer sånt helt enkelt!                  

   
Ja annars har jag mest bara varit hemma, köpte även taco tills ikväll. Blev inspirerad utav lillasyster som åt det igår. Och tacos går aldrig att få nog utav, faktiskt. Inte i detta hushåll åtminstone.
Och jag måste bara få säga tack till Jenny som köpt mig ett fint armband och en jätte god parfym!

Nej nu blir det att återgå till verkligheten ett tag, tvätta och laga mat!
Samt läsa på till provet några gånger till.

Ha en kanon bra torsdagskväll!

Kommentarer
ERICAPERZZON säger:

Tacos är nog det godaste som finns;P



Svar: Jo samma här, då är det ju mysigare med snö men jag har gärna fint höstväder ett tag till;P



/E

2010-10-28 | 21:46:23
Bloggadress: http://ericaperzzon.se
- Alexandra! säger:

Åh, de där sambusarna (?) ser jättespännande ut!



sv: Det blir Link, från Zelda-spelen. :D



Det gör du helt rätt i, man måste komma bort från allt ibland.

2010-10-30 | 13:21:12
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback