en ledig tisdag kan vara skönt att ha ibland

   
  
          Idag har jag hunnit att städa hela lägenheten, grundligt som fasen.
    Och jag har även målat mina naglar, i zebramotiv och passande nog har jag
                          både zebralinne och zebraskorna på mig idag.

   Nu tänkte jag gå ut och kasta boll med john-john och därefter möta upp Maja och
               några till i stan och fika lite. Därefter blir det matdax här hemma
                               - hemmalagade hamburgare och pommes.

                   Senare ikväll blir det kalasfirande för Jesper som fyller år. Skulle
                egentligen också gå på en kvällskurs i skolan, därför är vi lediga under
                för och eftermiddag. Men hon som skulle komma till skolan var tråkigt
                                 nog sjuk, så vi ska ha det på torsdag istället.

Nej nu ska jag inte skriva mer, ska ut!



Kommentarer
- Alexandra! säger:

Nice med zebramönstrade naglar!



sv: Kul att höra i från dig, Sofie! :D

2010-09-08 | 22:12:12
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Rozanne säger:

zebra <3

2010-11-18 | 09:22:35
Bloggadress: http://lakrrits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback