fast ibland undrar jag hur du tänker

Sitter just nu uppe i datasalen i skolan, snart har vi vår sista lektion.
Där vi ska berätta om våra olika tidningsredaktioner vi var på igår, min grupp var ju på Corren i Linköping och några var på MVT samt en del andra var på Corren fast här i Motala. Ska bli spännande att se vad de andra har fått för intryck. Själv har jag ju redan praktiserat på just MVT så jag vet på ett ungefär hur det ser ut och hur de jobbar. Så jag blev riktigt förtjust i Corren. Det var verkligen helt annorlunda!

Gårkvällen spenderades med Maja från klassen och även lite roligt folk på teaterlinjen, hemma hos Shanti. Riktigt kul faktiskt. Vi bakade bullar, underhölls av dans och musik och ja lite av det goda i livet helt enkelt. Jobbigaste delen var väl att cykla hem sent på kvällen när det var kolsvart ute och även jävligt kallt. Nåja jag överlevde och det är nog huvudsaken.

Dock vart det som sagt en riktigt sen kväll så det resulterade även i en sen morgon, kom upp lite senare än vanligt. Fast det gjorde inte så mycket, jag hann med allt som skulle göras endå. Hitills idag har jag haft mitt tillval som är vegetarisk matlagning. Som jag tror kan bli en mycket intressant kurs.
Och även arbetat med ett grupparbete som vi ska presentra under morgondagen.

Resten av dagen är oplanerad till 100 procent.
Så ja vi får se vad livet har att erbjuda, men först lektion!
Ha en toppen bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback