och nu har vi väntat för länge

det var ett tag sedan jag skrev något här, 
har varit en berg och dalbana med känslor fram och tillbaks..

och ska jag vara ärlig vet jag inte varför jag skriver just idag, för jag har fortfarande inget vettigt att skriva och mina känslor åker fortfarande balder mellan svängarna.

Mina dagar är som vanligt, går i skolan - 11 dagar av 11 dagar har jag varit i skolan. Är ärligt talat riktigt stolt över mig själv (punkt). Och igår var det första lektionen på hundkursen, som var riktigt lärorik och jag ser fram emot fortsättningen.

Förövrigt så vann jag precis en föreläsning om Rangordning, dominans och ledarskap på min hundskola, riktigt kul då jag ändå tänkt betala för att gå på den, men nu vann jag ju faktiskt. :) lite tur har jag kanske ibland.

Ja tur i allt annat än tävlingar har jag dock inte just nu, men detta får faktiskt glädja mig en lång tid framöver.

Tålamod sofie, ha tålamod.. jag försöker tänka för dagen, försöker vara glad positiv och allt det där man ska vara. Men det förstörs varje dag, tänk innan, tänk.
Känns som om jag är totalt ensam bakom en svart fasad, ingen återvändo och ingen lösning på något. Jag kommer gå under om det inte blir bra, jag kommer sjunka till botten om det inte löser sig.


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Åh, så roligt att du faktiskt vann! :D

2010-09-07 | 10:15:43
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback