tiden bara flyger iväg

Godmorgon!
Uppe tidigt idag, har nämligen fått för mig att jag ska rösta nu på morgonen prick klockan 8.00, och för första gången känns det riktigt roligt att rösta, för att jag är så pass insatt i det hela. Ja att jag röstar så här tidigt, precis när vallokalen öppnar är för att jag måste hinna med så mycket annat idag. För direkt när jag kommer hem blir det frukost och därefter beger vi oss iväg på hundkurs med lilleman.

Annars kommer nog dagen gå åt till att göra mina läxor, har fortfarande 100 sidor kvar i journalistboken och därefter två fotouppgifter att göra. Men det lär hinnas med. 

                                     
hoppas ni som har rösträtt tar eran chans att rösta, för det går att påverka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback