panik inför allt jag trodde skulle var sant

Fredag och det betyder helg, otroligt skönt. Denna helg kommer att bestå av en sänghelg, eftersom att jag känner mig sjuk och inte vill riskera att bli sjukare ska jag försöka vila upp mig inför skolstarten på måndag. Och till detta har jag fått en så himla passande läxa - läsning. Ska ha läst ut boken intervjuteknik och den är riktigt rolig att läsa så det blir inte så svårt skulle jag tro.

Men ikväll blir det något helt annat, först ska vi tvätta klart och gå och handla något gott. Därefter ska vi gå bort till OKQ8 för att hämta hem ett paket jag gått och väntat på ett tag. Och därefter blir det en film och bara ta det lugnt hela kvällen.

Ja annars finns det kanske inte så mycket mer att säga om dagen, eller jo kanske.
John-john börjar tappa sina bebis tänder, bara idag har han tappat två små gaddar. Och en lite rolig grej i skolan var att Niklas från klassen var med idol igårkväll så detta underhölls vi med idag. Dans och sång ^^ 

             


Efter den första lektionen som mest gick ut på att skratta gråta och hålla på att dö av skratt med alla i klassen så var det en föreläsning ' När vardagen blir politik' - riktigt intressant föreläsning måste jag säga. Förutom att jag fick värsta hostattacken så jag missade lite där, det gjorde nog alla med min hostning.
Därefter fick vi sluta!

Jaja have a nice day!

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Nej men åh, så roligt att se en klasskompis på TV, och Idol av alla program! Jag tyckte han var himla underhållande faktiskt. ;D

2010-09-13 | 14:51:54
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback