allt blir så konstigt utan 'oss'

Fredag och det betyder helg,
Ja idag gick tiden otroligt snabbt, redovisade grupparbetet i halvklass och därefter vart det snabbt en ny uppgift. Haha det är verkligen snabba tag i skolan, fast jag älskar't.
Ja sista grejen vi gjorde var att gå en guidad tur runt om Göta Kanal och oj vad mycket information som jag inte hade en aning om.

Ja annars så vet jag inte hur dagen slutar, antingen en kväll tillsammans med några klasskamrater eller en hemmakväll. Får se hur det blir med den saken men innan blir det mat.

Och nu såhär innan denna ledighet inser jag hur mycket jag faktiskt har att ta tag i under helgen. Hundkurs, läsa ut boken, fotografera, rösta och samtidigt vila. Och förbereda inför kommande vecka då vi ska intervjua varsin partideltagare här i Motala. Men vafan, jag har nog all tid i världen eller rättare sagt 48 timmar på mig. För idag tänker jag inte röra ett finger, inte åt några läxor i allafall.

                    
                                      john-john liten plutt                                     john-john stor plutt
 
Nej nu ska jag äta, ha en super fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback