jag kommer göra dig besviken

Idag är jag ledig halva dagen, därför tänkte jag passa på att städa iordning lite här hemma. Då det konstigt nog ser ut som rena bombnedslaget efter bara några minuter efter en städning. Bättre koll på att plocka iordning efter sig kanske?. Ja och därefter tänkte jag även hinna med att duscha, så jag får nog skynda på lite om jag ska hinna med allt.
                   

Klockan 13.00 börjar föreläsningen om journalistförbundet (SJF) i skolan och efteråt är det slut för dagen.  Känns skönt men endå lite onödigt, trots att det ska bli intressant att få höra vad dem har att säga. Ikväll blir det att tvätta och fixa fram lite frågor till Solveig Isaksson, Vänsterpartiet Motala. Som jag under morgondagen ska intervjua, nervöst men det ska nog gå bra.

jaja, hinner inte skriva mycket mer nu.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback