its like you ripped my heart out

Fy fan va irriterad jag är just i skrivande stund.
Eller snarare arg, bortgjord och jävligt ledsen.

Kommer inte tro ett enda litet ord som kommer från din mun hedanefter.
och du kommer få jobba länge på att förtjäna min respekt igen.
Kommer inte vara den som förlåter i första taget, ibland får man ta sina smällar.
liksom jag många gånger gjort för dig.

Inser du inte så spelar det kvitta, jag bryr mig inte så mycket längre.
För dina ord studsar från mig. för du är bara en liten del av den du var.

Antingen försöker du eller så ger du fan i det och då vet du vem du förlorar i slutänden.
jag tänker inte röra ett finger mer för din skull, du förtjänar det helt klart inte.
när du gång på gång sårar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback