tragiskt men helt underfint.

min blogg har numera blivit ett klotterplank för panik och vackra känslor.
konstiga meningar och fina ord blandas ihop som någon häxblandning.
tankar följer med ut via fingertopparna ner till tangentbordet och bokstaverar en, efter en,
ord som hat, förlåt, gråt panikkänslor, människor med hjärtat på fel ställe.
människor med hjärtat åt vänster. jag hjärta fina människor.
blir rörd när ni kallar på mig. blir ledsen i ena ögat när ni skriver sms.
tack absolut till fina människor som fan bryr sig!
på riktigt.
på riktigt, inte på låtsas.

ett klotterplank vare ja. håkans texter inspirerar. till något fint och bättre.
får mig att vilja springa ut och bara leva.
fast riktigt så enkelt är det inte. fast bara nästan inte.
det är lätt när det går bra och mindre lätt när det går dåligt.

skola idag, åker väl cirka gurka om en timme.
mår riktigt uselt idag i kroppen men hoppas på att det blir bättre och att jag klarar av hela dagen utan några som helst problem. Nu blir det att göra sig iordning.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback