åh vem som går att lita på..

Är hemma i Motala igen, kom hem i fredags men enda sedan dess har jag spenderat tiden med Nettan och Jonna.
Och så självklart john-john o lilla Nomme.

Men nu är jag hemma i min lägenhet och idag blir det att packa upp och framför allt städa och röja här i lägenheten. Men vid kl 10-12 blir det ett avbrott för då ska jag in till körskolan och gå terorin.
Äntligen ska jag börja ta mitt körkort, vilket känns bra.
 
Här har ni en sneakpeak på min nya tatuering. röd och fin, allt i ett liksom.
nygjord därför. mobilbilder. 

                                     how do i make a gif
                       
Nu måste jag nog börja ta tag i den här röran här hemma.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback