fram och tillbaks

Hela dagen igår var skruvad, när jag väl var på swedbank hade jag tydligen redan mitt rätta kontonummer.
Jaja idag hade jag väl också lite otur nämligen att mitt paket kom hit just när jag var på trafikskolan. Så imorgon får jag väll skippa att gå dit för att stanna hemma och kunna ta emot min leverans.
                                         

Resten av den här dagen kommer att bestå utav städning samt fylla i en himla massa papper och sedan posta massvis med olika kuvert. Jag ägnar även min tid åt att formatera min dator. Så just nu finns inga egna bilder ingenting på den. Därutav tråkiga inlägg en stund framöver. Uppdateringar tar sin lilla tid.

Kommer även svara på kommentarer så fort jag fått iordning på allt här hemma, det är lite segt och jag hittar hela tiden andra saker som är roligare än att packa upp samt städa. Men det ska fixas jag tar det bara i lite slöare fart. Händer så mycket annat runt omkring.

Ha en fin tisdag!

Kommentarer
sanne säger:

tack, men är hemma nu har haft det kanon! =) de blev fest, "nöjespark", fiska, sola, åka ring å lite allt möjligt :P sj?

2011-08-17 | 00:55:45
Bloggadress: http://sannepanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback