ska fan bli jag igen, för vet ni vad jag älskade att simma en gång i tiden.

Har gått och blivit rätt lagom glad igen.
Känner mig trött men samtidigt riktigt jävla pepp på vad som komma skall.

På måndag börjar mitt nya bättre liv.
Haha, ja för min del i allafall.
Ska då köpa mig ett simkort och börja simma regelbundet. 3 ggr i veckan hade jag tänkt mig minst.
Plus gå längre och fler långpromenader med john-john ska fan börja må bra på riktigt nu. Har redan nu klickat hem en badmössa o simglasögon. Vilket är ett måste om man ska simma flera gånger i veckan. Annars skulle håret ta stryk o samtidigt bli jävligt ljust.(Vilket jag absolut inte vill.) Saknar att simma på en simklubb. saknar klordoften, saknar att vara i vattnet och känna mig hemma.
                              
Att ha vänner eller kärlek är bara en bonus. Jag kommer inte lägga energi på folk som inte lägger energi på mig helt enkelt. Kommer köra mitt race nu och inget ska få stoppa mig.

Ska även börja cykla till skolan och det är en bit, dock på vinterhalvåret kommer inte det funka lika bra.
Då får jag ta bussen.

Pusspåmigochmittegetliv!
Nu jävlar känner jag peppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback