en omstart ett nytt försök






Ni anar inte vad jag börjar längta hem.
För att starta om på nytt.
Starta en ny början.

För jag mår bra nu och jag ska inte gå ner igen.
Utan fortsätta uppåt.
Jag är en glad människa och den ska jag visa lite oftare tror jag.

I mitt nya liv.
nu vänder jag blad och börjar skriva på ett nytt kapitel.


På riktigt den här gången.
För jag mår toppen just precis idag
jag har världens finaste familj, underbara vänner dom få som faktiskt finns vid min sida
samt en himla fin trogen hund ♥
Jag har en egen lägenhet jag pluggar jag har sommarlov jag har massa materiella ting
och jag har mat.

Nu när jag kommer tillbaks till Motala ska det ske en stor förändring på allt!
Jag kan ha mina svakor men jag är lycklig och jag ska visa det..
Jag ska kämpa som fan och inte ge upp.


Jag ska ta tag i mitt liv!
på riktigt.

pusshejjagärenglatjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback