en liten present ♥


Fick en liten present av Lotta idag som tack för hjälpen med lite smått o gott den här veckan :)
Vart glatt överraskad.
Tusen Tack och nu ska jag nog bara sitta framför tv.n fram tills läggdags. För på något konstigt vänster funkar inte mina videoprogram på datorn så att jag kan kolla fler avsnitt av l-word. Vet inte riktigt vad som hänt nu.
Så det får nog bli tv.n som sagt resten av kvällen och kanske om jag hinner prata en liten stund med födelsedagsbarnet :)

imorgon blir det att gå upp tidigt för att hinna med både det ena och andra innan vi åker till ULLARED ♥
Så skriver kanske inte förens på julaftonskvällen. Då jag inte har datatillgång hos mamma. Men kanske att det blir något kort mobilinlägg vi får se.
puss ha en fantastiskt morgon och julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback