ångestmåndag och ångesttisdag och nu ångestonsdag

Jaa ni, idag är det Onsdag!
Jag ska med andra ord redan vara färdig med tidningsartikeln i skolan (igår)
HAHA, och det tror ni jag är fortfarande? ehm. Nej!

Så nu ska jag när som helst få tag på gubben, skriva artikeln jävligt snabbt så stackars Malin kan börjar göra sitt arbete. Och DÅ redan då kan jag återgå till min egna redigering av Malins sidor. Dock känns det som en jävligt svår uppgift då jag ska fylla två A4 med nästan mindre än ett halvt A4 text. Men men vet inte riktigt hur dom tänkte där, men det går nog att ordna till!

Ja så hitills har denna veckan mest bestått av ångest och långa pluggdagar.
Idag ska jag sitta kvar i skolan tills jag är färdig med ALLT!
och i helgen ska jag ta itu med allt gammalt som jag ligger efter med och sen slipper jag känna all denna press. Därefter ska jag vara duktiga Sofie igen, som gör det hon ska i tid och på riktigt.

NU SKA JAG ÅTERGÅ TILL SKOLARBETET! pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback