dom såg oss aldrig som vi var

Godmorgon!

Idag blir det skola som i vanlig ordning, eller först ska jag och Malin in till kommunhuset och förhoppningsvis intervjua någon människa där. Sedan drar vi oss till skolan och redigerar ihop våra radioinslag. Och sist men inte minst ska vi se teaterlinjen spela upp lite teater för oss.

Det ser jag mest fram emot, för själva skolarbetet är inte så roligt nu förtiden, jag har så mycket som ligger efter mig som ligger och skaver hela tiden. Så jag känner bara ge mig en veckas ledigt så jag kan få ihop något vettigt.

Och på fredag är det deadline för det skitarbetet, woopwoop, kuljul!
Nej men senare idag får jag fan ta tag i mitt liv känner jag och jag ska försöka skriva lite fler roliga inlägg om dagarna. Känner att hela mitt liv ligger några dagar bakom mig. Men det ska ordna upp sig, det måste det göra :)

De senaste dagarna har jag iallafall haft det roligt och mycket liv och rörelse har det varit också.
Gått ut med Ida och hennes hundar, fikat på stan, åkt ut till bråstorp var och varannan dag. Träffat människor och bara haft det allmänt trevligt. Igår kväll vart det tacoskväll ♥

Ja så som sagt, mina dagar rullar på ibland roligare än andra.
Det är konstigt som Nettan sa igår, när det väl händer något händer allt på samma sak. Därefter kan det vara dött i flera timmar, flera dagar till och med. Jaja, det är väl sånt som man får ta.
Men att bo ensam vara ensam och inte ha något att göra, det suger..


Kommentarer
Ida Tallhed säger:

det blev annorlunda än jag från bölrjan tänk och lite större! men dom blev fan bättre än jag hade tänkt först!

2011-02-10 | 01:19:22
Bloggadress: http://idatallhed.se
nettan säger:

Du är inte ensam. Jag finns alltid! och även om jag inte just kan komma till dig, eller har mycket att göra så finns det inget som säger att du inte kan vara med mig? (L)

2011-02-12 | 14:23:10
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback