får familjebesök ikväll

Usch nu har jag hetsstädat som en liten idiot, dammat, dammsugit, bytt sängkläder, fixat andra sängkläder och diskat. Mamma kommer på besök och då är det väl klart det ska se fint ut!
Så nu känns det i alla fall rent och fräscht här hemma. Nu är det väl bara vänta in tiden så hon kommer hit.
Ska bli trevligt att få hit lite besökare faktiskt, det är inte så många som kommer hem till min lägenhet tråkigt nog. Vad vi ska hitta på har jag inte den blekaste aning om, men vi får det säkert trevligt hur som helst.
Love my family ♥
      
Nej nu ska jag ut och slänga sopor och därefter ska jag fixa en tvätt-tid för helgen.

Ha en fin fredag o lördagsförmiddag!
för det ska jag ha!

Kommentarer
annie säger:

just nu håller jag en liten tävling :) kika gärna in och delta <3

2011-02-04 | 22:27:32
Bloggadress: http://aaniiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback