glad alla ♥- dag

Denna otroligt vackra syn fick jag när jag kom innanför dörren idag, ja fast inte såhär snyggt uppsatt på bordet dock utan överallt i hela vardagsrummet. Mmmh någon har i allafall haft riktigt kul!

Antagligen har john-john endast gjort detta för att vara snäll mot mig såklart, då detta är en skolbok och inte vilken underbar skolbok som helst utan den fina handboken om offentlighets-och sekretesslagstiftningen.
Boken som med ironi var världens underbaraste lättlästa bok någonsin.

Tack då lilla älskpälsk hund för denna tjänst, det är ju tanken som ALLTID räknas!

Haha, ja som tur är var det  'bara' baksidan av boken som blev söndertuggad, så boken har väl endå klarat sig hyffast bra från sin nära döden upplevelse och det tror jag den är glad för, även jag då det faktiskt är min kära skolbok.

Nej nu ska jag laga god mat. kyckling med ris samt en god sås och massa grönsaker.
Mumsigt!

Hoppas ni får minst en lika bra alla hjärtans dag som jag ;)

Kommentarer
Ida Tallhed säger:

ja vist är dom omtänksamma ibland dom små rackarna? :P jag menar, söndertuggad bok.. vem vill inte ha de? Bamse var också rätt så omtänksam idag, all hjärtans dag till ära.. en papperskorg på toaletten som redan innehöll sjutusen papperbitar, snypapper och ja gudarna vet allt, låg fint i sjumiljonersdriljoners jävla bitar på heeeeeeela toagolvet.... OCH HALLGOLVET! :P

2011-02-15 | 02:57:21
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback