john-john och jag

Beställde precis hem två hundprylar en klövjeväska och en nyare aktiveringsleksak. Har ju redan 1 aktiveringsleksak här hemma som jag lånat från min mamma och den tycks han faktiskt förstå sig på rätt så bra. Jag känner nu att jag måste ta tag i både mig själv och min älskade lilla hund. För i slutänden är det vi två mot världen, ja kanske inte så drastiskt som det låter kanske. Men det är endå han och jag som bor ihop här i lägenheten. Därför ska jag se till att både jag själv mår bra, men även min bästaste lilla kille.

Och jag måste bara få tillägga att jag vill tacka Ida som alltid får mig att känna men gud det här kan nog gå.
Jag ger upp hoppet gång på gång och hon får mig alltid att känna nej nu fan ska jag ta tag i allt. Så därför vill jag bara säga tack, för dina ord hjälper!

Jag ska varken ge upp hoppet om mig själv eller john-john, vi ska bli så bra vi bara kan bli tillsammans.
Han och jag.

Så nu tycker jag bara att vädret kan gå åt varmare grader och från och med ikväll ska jag bli en flitig hundägare som har riktigt kul ihop med sin hund. Ska bli bättre på lekar,aktivering och träning.
Nu ska vi bli ett superteam han och jag :)


Kommentarer
Ida Tallhed säger:

tack för dom värmande orden älskade, underbara du! <3 Det är klart du kan, du kan hur bra som helst bara du vill och behöver du hjälp så fråga gärna så hjälper jag om jag kan :) <3

2011-02-12 | 18:53:55
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback