2011 inleds med en sömnlösnatt

Jaha det var det ny-året, john-john var jätte söt och brydde sig inte om raketerna vilket jag från början trodde att han skulle få damp på. Ärligt talat alltså! Kan inte förklara hur stolt jag är som hundägare just i detta fall, så himla skönt att slippa oroa sig om en sån sak hädanefter. Denna nyårsafton har varit jäkligt bra förövrigt vill jag nog påstå.

Har varit hos nettans familj hela dagen i princip och vi har spelat spel o haft livliga konversationer imellan åt. Ätit god mat rebenspjäll, pommes o kebabsås. Därefter blev det att gå över till min lägenhet o fetta i allt möjligt onyttigt som chips dipp o godis. Det vart med andra ord ingen älskad b&j-glass. Fast åh andra sidan det gör inte så mycket för just nu har jag bara en stor spykänsla över hela mig.

Jag har lite nyårslöften över mig detta år, vilket jag oftast inte brukar ha. Men i år känns som ett kanon år och jag ska fan göra allt i min väg för att hålla mina 3 löften som jag håller för mig själv, faktiskt!
Eller ja 1 av löftena vet kanske många om, men jag ska inte berätta dom helt öppet iallafall. För det är mina drömmar o mål med livet detta år. Jag är tvungen att förändra någonting..

Just nu sitter jag uppe själv och alla andra kottar sover som stockar här inne, jag är inte det minsta trött men vad hade jag förväntat mig? Mina sömnlösa nätter börjar bli en vardaglig sak, vilket inte är det bästa dock.
Jag borde snart försöka sova men ska jag lägga mig i sängen o bara invänta tröttheten?
sofie funkar inte riktigt så..

Förövrigt är jag jävligt pepp på att åka till linköping den 10 februari för att se håkan, ja menar vem vill inte få kärlek i februari? Vem vill inte bli full av energi under vårkanten av hans gudomliga texter o liv på scenen.
Klart jag ska ta mig dit! ♥





    älsklingen som en liten skrump, så liten han va när han va liten. Rätt logiskt. right? men endå, så liten!







 Med detta inlägg vill jag bara säga GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback