aldrig mer i hela mitt liv

Usch jag har lärt mig en rejäl jävla läxa, ska aldrig mer blondera mitt hår.
Nu får jag fan ständigt ha rött hår, tills det jag har på huvudet blir friskt. haha vilket det säkert aldrig blir.
Ska inhandla hårinpackningar och vårda håret varje jävla dag!!

och jag ser fan inte fram emot det, dock visste jag att håret var jävligt ovårdat eftersom jag knappt rör det.
Men att det resulterar i jävla fucking gummitrådar. NEJ TACK!!

hår ska fan vara hår, inte gummi. Jag kommer aldrig våga sätta en hårfärg i håret någonsin igen.
nu blir det toningar som gäller i alla framtid..

Så idag ska jag sysselsätta mig med att klippa bort allt gummihår och därefter färga det rött, för just nu är det fortfarande orange/gult. Vågade aldrig göra mer med håret igårkväll. Jag hoppas jag slipper bli allt för korthårig, men vi får väl se hur dött mitt älskade hår har blivit. Har inte ens vågat kolla mig i spegeln idag.

Fy fan jag börjar nästan gråta nu pga hela mardrömskvällen igår.
Skrek i duschen när håret bara drogs av från mitt huvud. Har förövrigt kunnat blondera det 7 gånger per dag annars i hela mitt liv liksom men nu tog det stryk av 4!
fan fan fan, jag är fortfarande skakad och rädd. Jag vill fan inte bli flinskallig när jag är 20 år!!!

Tack Nettan du är den finaste människan i världen ♥ vad skulle jag göra utan dig?
förmodligen lägga mig ner och dö långsamt.


Kommentarer
FlizanLizan säger:

sv: hehe tack för svar :D

allt bra idag? :)

2011-01-29 | 12:57:42
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/
nettan säger:

allt för dig <3 ^^

2011-01-30 | 13:09:21
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback