filmkväll

Har precis varit ute på en promenad med lillemannen och nu sitter jag i Jerrys lägenhet och inväntar Jonna och Nettan som drog till Östenssons för att handla lite smått, vi ska nämligen se på en film här ikväll som heter  Charlie St. cloud som faktiskt verkar riktigt bra.

Ja under denna dagen har jag mest bara suttit här i jerrys lägenhet och spelat kort, fjantat runt och ätit pizza.
Nu såhär i efterhand kan jag känna att jag ångrar pizzan bara lite då min mage protesterar emot lite. Men hey man lever bara en gång, så ibland får man unna sig lite godheter.

Nej nu måste jag nog dra mig, ska närsom bli filmtime här uppe i denna varma lägenhet.
Tänk om jag bara kunde få hälften av denna värmen till min lilla skrutt lägenhet där borta.

have a nice night!


Kommentarer
Sarah säger:

hej har funderat på att checka filmen, var den bra? värd att se?:D

ha de bra!

kram

2011-01-06 | 17:13:39
Bloggadress: http://bakfickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback