jag vill inte höra dina falska översättningar på ett konstigt språk

     
     
Tog nyss en stunds pause ifrån datorsittandet, åkte buss till bråstorp och skulle handla lite allt möjligt.
Men 2 av 3 prylar jag skulle ha var slut. KULJUL!

Så jag inhandlade endast en hårinpackning som jag ska använda mig utav nu ikväll hade jag tänkt mig. Imorgon får jag spendera lite tid i stan för att hitta det jag söker efter. För herregud vad gör jag utan den?
Sedan köpte jag även sötchoklad med flinta motiv, haha vem älskar inte cartoon netwoork - barndomsminnen!

nej nu ska jag hoppa in i duschen och därefter blir det kvällspromenad med lilleman och sedan sängen!
Upp med tuppen imorgon och bege mig till skolan..
Godnatt!

Kommentarer
Ida Tallhed säger:

http://www.blocket.se/trelleborg/DvargPinscher_Chihuahua_1_ar_32433044.htm?ca=14&w=3



kollat den? :)

2011-03-10 | 23:54:53
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback