man måste inse det man förnekar innan det går för långt

Ja idag ska jag enbart lägga energi på mina läxor och läxor och läxor. Har nog fler läxor än vad jag vill erkänna själv faktiskt, men det är lungt..

Jag ska försöka få allt jag kan gjort idag, och så fort som möjligt. Men jag börjar inte än, för just nu skriver jag ett inlägg. OCH hör och häpna, jag ska svara på alla mina obesvarade kommentarer också, dom har fallit i glömska och det har bara blivit fler o fler så jag har gett upp. Men idag om jag så ska sitta i timmar ska jag svara på dom. Yeeey mig!

Förövrigt så har jag nog inte så mycket mer att berätta just nu. DET SNÖAR!
och jag vill ha vår och lite värme. För jag börjar förfrysa nu.

VÅR/VINTER?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback