Rött jävla snyggt hår

Tog precis tag i min hårfråga!
Usch som jag ser ut i håret just nu, inga snygga färger alls och mängder utav olika nyanser av brunt,rött,orange. Nej jag säger bara WOOOW va snygg jag kommer bli när jag får hem färgen till huvudet. Ska bara inhandla lite blonderingar också så ska det nog bli super alltihopa. Om nu allt går som jag hoppats vill säga. :)

Nu blir det sista promenaden med lillemannen och därefter duschen, sist blir det tv.n innan sängen ropar mitt namn, Imorgon ska jag upp samma tid som idag, då vi har tillval på morgonen, antingen får jag väl yoga eller skapande. Vet inte vilket jag fått än. Men jag hoppas jag kommer med någon från klassen i alla fall.


              

Nej med detta snygga röda hår säger jag GODNATT!!

Kommentarer
~ Alina Philosophia ~ säger:

sv: Passar mycket bättre i långt. Tyvärr. Buhu!



Aw, detsamma!

2011-01-19 | 21:57:14
Bloggadress: http://aphilosophia.blogg.se/
Eila J säger:

Haha, ja man kan ju inte begära så mycket mer utav en onsdagskväll.



Sov gööött! :D

2011-01-19 | 22:56:48
Bloggadress: http://elfj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback