allt är så bra som man gör det till

Ja nu har jag inte skrivit här på ett tag och det är egentligen enbart för att min syster kom hit i söndags kväll och överaskade mig så jävla hårt. Trodde inte det var sant förns en timme senare i princip. Och jag är super glad att hon är här och umgås med mig. Du förgyller vardagen något så enorm. Ja i går (söndag) så köpte vi tacos tillbehör och åt det på kvällen, skulle se greveholm men min dvd strejkar så det blir väl att inköpa en ny sådan vid nästa pengainkomst. Det fick bli tv1000 kanalerna istället och det funkade det också. Sedan somnade i princip jag.

Idag måndag har det hänt en hel del, gick inte till skolan kände mig inte så bra.
Men hur eller hur började jag dagen med att göra ikapp så mycket som möjligt av mina läxor och därefter gick jag o ämli ut med John-john som spenderar sin tid hos Nettan nu (tack för att du är helt jävla underbar).
Jag är skyldig dig världen för att du är så jävla snäll mot mig alltid. Eftersom emelie är allergisk så tar vi inga risker helt enkelt. Men hur som helst återgår jag till historien. Vi gick bort och gick ut med honom medans nettan var i skolan.  Senare fick vi iden att åka bort till Ica maxi och hela köret för att inhandla mat, kycklingsallad och lite fika, och massa paketer. För vi ville fira Nettan senare.
Så det är vad dagen har gått åt till i princip, mat fika och slå in paket och kolla på när nettan öppnade alla paketer.

Här kommer ett helt bildboms inslag, med en gammal bild på mig och syster och sedan massa nytagna bilder av dagen.








Hoppas ni haft en minst lika bra dag som jag!

Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

jag älskar brillorna xD också röda håret :D looks like paramor gil haley xD KrAAAmSiSaR <3<3<3

2011-01-11 | 16:08:48
Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Ida Tallhed säger:

inte så fina som den bilden du hade tagit som du har på facebook.

2011-01-12 | 12:18:32
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback