de är det här som kallas ångest..

känner mig ensam på riktigt idag.
Fast åh andra sidan har jag en redig myshund här att gosa med, fast som är på sin sämsta sida idag. dessvärre.
Lyssnar inte för fem öre men jag älskar honom endå och jag kämpar på med glimten i ögat ♥

Mår bra utöver den här känslan av ensamhet.
men jag behöver någon innan jag faller ner ännu en gång.
jag klarar inte av allting själv, jag gör verkligen inte det.

Nåja nu ska jag väl snart sminka mig lite grann och sedan blir det en promenad med bråkstaken och sedan en cykeltur bort till jobbet. Jobbar hela dagen och fram tills imorgon eftermiddag.
Än så länge känns det som en bra dag, hoppas den fortsätter bra även på jobbet.

idag längtar jag tills skolan börjat, tills jag får mina pengar och kan dra igång verkligheten på riktigt.
ska fan bli bäst på allt jag tar mig an i höst..
känner peppet och jag längtar att se hur allt kommer att gå.

                             
                                          bara för att jag är så jävla BÄST på att vara mig..


Kommentarer
Ida Tallhed säger:

¨låter bra att känna sis peppad.. hoppas de fortsätter så.. med rätt inställning så gör de det :D

2011-07-20 | 23:47:17
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback