det brukar inte kännas såhär

Godförmiddag!

Idag har jag redan hunnit med lite småsaker som att posta och skriva ut överklagan, gått lite promenader ute med john-john. Målat naglarna, ätit vattenmelon, sparkat boll med otto och john-john på gården.

Resten av dagen kommer bestå utav bakning och städning av rummet.
Kanske blir att följa med och handla lite senare, lite nödvändigheter till jonne och mat till mig för helgens jobbdagar.

Imorgon eftermiddag blir det jobb igen, känns rätt trist att vara ledig för jag har inte så mycket för mig om dagarna. Men ikväll ska vi kanske åka iväg och bada om det fina vädret håller i sig till kvällen :)
              
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback