Logitech C510 Webbkamera

                
Åh vad jag längtar tills onsdag nu!

Har fyllt på pengar på mitt busskort så nu är alla resor färdiga fram och tillbaks.
Jag ska ju nämligen hem till Motala under onsdagmorgonen (jävligt tidigt) kl:05.40 för att vara exakt.
Ska ju på Skänningemarknad tillsammans med bland annat Nettan och Jonna, sen vet jag inte om någon mer följer med.

Ska även under tiden jag är där försöka köpa mig en webbkamera, helst denna skönhet över.
Den finns på elgiganten för 329:-

Jag har även gjort mig ett himla bra köp idag men det återkommer jag till senare..

Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt säger:

tack!

och detsamma :)

2011-07-30 | 20:35:38
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback