tjuv och polis

         
Har precis spelat färdigt tjuv och polis tillsammans med Lotta och Otto, ibland älskar jag bara småbarn.
Och framför allt älskar jag sällskapsspel. Haha och framför allt om jag vinner såklart.
Vilket jag gjorde också ;)

Nu ska jag skriva en överklagan och därefter blir det väl sängen för jag ska upp relativt tidigt imorgon för att jobba. Pappa får väcka mig imorgon bitti. Börjar klockan 8 och slutar vid 15.

Haha jag skrev förut att jag kanske skulle få jobb på lördagen eventuellt, det hela slutade med att jag fick jobb både fredag. lördag och söndag!  yeeeey mig.

Ne nu ska jag skriva på överklagan innan det blir allsång för där kommer finaste håkan vara med.
Det får man ju inte missa ;)

Tack för en super trevlig dag ämli, du är den finaste systern i världen♥
jag bjuder igen den dagen jag har pengar, det loooovar jag!

pusshej, jag mår bra här nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback