från inget till någonting

Godmorgon!
Vaknade tidigt idag och har redan gått en lång morgonpromenad med john-john.

Gårdagen var jätte rolig och jag ser fram emot att få börja jobba.
Jag känner lite som så att jag faktiskt hittat hem, det här är något jag skulle kunna tänka mig att arbeta med på heltid.
Har fått mitt schema och det var väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, det var ingenting vissa dagar och ibland var det flera dagar på sträck. Men så länge det löser sig med john-john är allt lugnt.

Får kanske även ett extra pass nu på lördag, så det hoppas jag på! :)

Idag kommer Ämli på besök här, ska bli trevligt.
Det är rätt tomt i huset när varken bror eller syster knappt bor här längre.
Men innan hon kommer hit ska vi mötas i centrum och inhandla våran standard fika (konditori chokladbollar♥)
                        
Men nu blir det först frukost när alla i huset har vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback