dina falska ord biter inte på mig

Idag har tiden gått riktigt snabbt, jobbade först och sedan bar det nästan direkt av till mamma.
Där jag betalade räkningar (ÄNTLIGEN) och åt mat. Träffade såklart också Max så john-john fick busa av sig lite tillsammans med en vovve. Men han trivs jävligt bra här i huset endå, han har både Otto, pappa och Lotta som busar med honom när jag jobbar. Så han stormtrivs :)

Än så länge älskar jag att jobba!
Och idag blev jag erbjuden ännu ett extra pass i nästa vecka (torsdag-fredag).
Så än så länge flyter allt på, jag trivs och jag hoppas att det nu ska gå bra med allt.
På fredag börjar jag jobba på riktigt om man kan säga så, det känns lite nervöst men jag hoppas att allt ska gå bra och bara bli bättre ju mer tid som går :)

Nej nu ska jag inte sitta här och sega mer, ha en kanon bra dag.
Vädret fortsätter vara toppen här, vilket känns skönt.

          
           jag är på kalasbra humör, puss på livet!

Kommentarer
Jsawurdiic säger:

Vore kul om du ville klicka dig in på min nya blogg; www.jsawurdiic.blogg.se & kanske lämna ngn kommentar om du känner för det ;)

2011-07-08 | 00:34:00
Bloggadress: http://jsawurdiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback