What goes around comes back around


Oj tiden har bara flygit iväg nu under kvällen.
Fastnade helt i massa youtubeklipp om allt och inget.

Längtar så efter att få reda på hur mycket jag faktiskt tjänar på det här..
jobbet alltså, jag längtar tills slutet av augusti då jag blir oberoende av någon annan igen.
Usch vad jag hatar att vara helt utan pengar. Det är bara då man vill köpa sig hela världen i princip.

Men nu under sommaren har det gått förvånansvärt bra endå, har inte kännt så mycket habegär efter något att köpa egentligen. Men nu har jag faktiskt hittat en hel drös med saker jag vill köpa. Ja samma sak fast olika produkter. Mer säger jag inte förens jag vet om jag kan köpa allt.

Här köps allt eller inget, haha nerå men jag ska först ha råd med att betala tillbaks lånade pengar samt en början på mitt körkort i alla fall om inte pengarna räcker till hela. Åh såklart nu det här förhoppningsvis.
Men än går det bara önskas att det finns pengar kvar till det.

En bättre dag idag, förutom magont.
Nu blir det en kvällspromenad med john-john och sedan blir det sängen.
godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback