låt mig få komma hem och hålla om dig

Whoho!
JAG ÄR ÄNTLIGEN FÄRDIG
Klockan var 19.55 och då blev jag helt färdig med mina läxor, vilket känns helt underbart skönt. måste jag få lov att erkänna. Nu är det bara städningen kvar som jag känner att jag borde ta tag i. snart.

En liten grej jag alltid tänkt på och som alltid stört mig något förbannat.
En sak många inom bloggvärlden gör som är totalt jävla FEL!
Det kan vara jag eller någon helt annan människa som skriver ett inlägg, inga svårigheter i det. Det spelar ingen roll vad det står skrivet, det kan vara vad som helst.

Men nu kommer vi till det som är det sjuka, när man skrivit får man en massa kommentarer om just GREJEN som står i inlägget.  Man kan tex. ha skrivit vad man ska göra under dagen. Ja då får man en idiot kommentar ' vad ska du göra idag?'
Eller så har man köpt en snygg tröja och man skriver vart man köpt den och hur mycket den faktiskt kostade, ja då kommer det en idiot kommentar ' vart har du köpt den?' ' hur mycket kostade den?'

Ja detta var nu bara exempel men ni förstår nog hinten. man bara Hallå? Är du 5 år och inte kan läsa. För i såfall förstår jag dig!

SKÄRP ER FÖR FAN, ELLER SLUTA KOMMENTERA.
svårare än så är det faktiskt inte.


Kommentarer
Katja säger:

Jag har också tänkt på det där. Det är så sjukt irriterande

2011-03-25 | 15:46:30
Bloggadress: http://katjasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback